Godmorgon Världen!

Idag känner jag mig lagomt pigg.. och jag ser lagomt pigg ut också! Att vakna varje morgon till mulet väder är faktiskt långtråkigt.. till slut. Men nu ser jag att det spricker upp.. kan detta vara dagens sanning? Jag hoppas på det! :) Snart blir det jobb, jobbar 9:30-19:20 och sedan ska jag BARA ta det lugnt ikväll. IDOL står på schemat. Jag har förresten fått ledigt så det blir hemåkning på tisdag.. om jag längtar? SVAR JA! Så otroligt väldans trevligt. Istället ska jag jobba lördag och söndag nu men det blir nog inga problem, jag vet ju vad som väntar :)

Imorgon är jag dock ledig och hela dagen är fullbokad. Så mysigt. Först blir det tvättning, dock mindre mysigt men ändå! Detta är min sjätte dag i rad som jag jobbar och det börjar kännas i kroppen. En ledig dag blir nog bra imorgon. Jag återkommer när jag kommer hem! Lovar!

ARN II var hur bra som helst.. Verkligen! Den är helt klart sevärd.. Satt & snyftade där ett tag. Men vadå? Johanna RÅgrinade. haha.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0