GRATTIS MALiiN!


Jag fyller år idag! Malin blir gammal och grå.. jag känner mig redan såå mycket mognare. Ungefär.
Mamma har köpt tjugofem par strumpor, nästan så nu kan jag dela ut strumpor som välkomstpresent i trappuppgången när jag kommer hem! Neeej men det är kanon! 5 par. Alla inslagna i eget paket.. haha, sedan fick jag en svart kjol, den fullkomligt älskar jag, en lila tshirt, ett presentkort på en klocka, för att jag vill ha en ny. En elvisp för att de tycker att jag inte bakar tillräckligt.. haha.. två stycken olika vantar, ett par stickade och ett par andra.. öh.. stickade, men de är längre. Assnygga båda två. Plus några tusen jag ska lägga till en dator och sedan fick jag OC säs 2 av min käre bror Oscar. Han är ungefär den som köper mest i familjen nu för tiden.. : Och ett halsband också.

Nu äter jag nybakta scones och dricker juice. Hela familjen har åkt iväg.. utom minstingen som har jordens högsta volym på tvn men heeey, vem har dött av det?

Kommentarer
Postat av: Jonas

GRATTIS på födelsedagen MALIN!

Hoppas du får en trevlig dag med mycket tårta, paket och vänner!

2008-09-19 @ 07:42:04
URL: http://www.kurry.se
Postat av: Mams

Hördu det var 7 par. Vad hade du i matte? :O)

2008-09-19 @ 08:40:32
Postat av: MALIN

Jonas: TUSEN TACK JONAS!!! Den har vart perfekt hittils så det fortsätter nog i den stilen :) dock vet jag inte vad jag ska hitta på men OC ska invigas :) haha..



Mams: Haha, FÖRLÅT. MVG, men man undrar vad läraren tänker med om jag inte ens kan räkna till sju ;) hahaha..

2008-09-19 @ 08:42:08
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: leia

GRATTIS GUMMAN!!!!!

Men vet du....jag blir tooookig på din blogg....svart text mot lövbakgrunden funkar inte.....omöjligt att läsa......info om dig och kommentarerna tex är sån´t som inte syns eftersom det inte är vit bakgrund så som det är på allt det andra.....om man firefix iaf....så vet du!



Men nu ska jag inte klaga....vill ju bara kunna läsa......PUSS OCH HA EN UNDERBAR DAG....LIGGER ETT LITET PAKET HÄR I UPPSALA OCH VÄNTAR + VÄRLDENS ÖVERRASKNING!!!!

Postat av: MALIN

Majaa: jag svarade i din blogg istället :)

2008-09-19 @ 09:57:27
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! å fast vi redan pratat så måste ja juu säga grattis;)!)! LOVE YOU!

2008-09-19 @ 12:08:59
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0