I ren gossipgirlanda


Jag köpte också en tröja och en kjol igår.. SÅ fina så. Idag invigs dessa.. och såhär ser de ut tillsammans..

.. jag tror fortfarande inte att jag öppnat ögonen helt.. så blir det.. ikväll är det jag som lägger mig i tid. Basta...

.. jag skickade bild på dessa plagg till mor och frågade om hon ville betala ;) haha.. man är väl inte dum. Det ville hon så jag tackar henne med världens bästa fras: Du är Världens Bästa Mamma (: Tusen tack!

.. och den bruna färgen? Vart tog den vägen? jag känner mig även uppsvälld som en ballong.. Fy vale. Jag ska aldrig mer äta sent på kvällen, pallar inte det.. Mår alltid dåligt dagen efter då. Men jag var ju hungrig! Kjolen och tröjan kommer ifrån Divided så nu får ni besöka H&M idag och införskaffa er. Först tänkte jag "Va, randigt och rutigt?" men det går faktiskt.. det missmatchar snyggt.

Kommentarer
Postat av: Ida

I min blogg i kategorin Bloppis samlar jag saker jag har till salu. Den fylls på då & då. Hör av dig om du hittar något. Kram Ida. www.ifrankie.blogg.se

2008-09-01 @ 07:26:22
URL: http://ifrankie.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0