Ingen rast och ingen ro

Godmorgon!
Jag har vart uppe en timme redan och provat kläder för mamsen, sedan skjutsat henne "Kan du köra nu Malin" JAAAAAAAAA säger jag tillbaka och sedan kommer det vanliga.. "Tänk nu på att köra försiktigt... det är massor med vägarbeten" haha.. "Men mamma, om det nu är vägarbeten är det väl bara bra för att då kör man ju saaaakta?" "Iofs sant, men det är ju så smalt.. akta konerna.." "Jag kör rakt över de istället!" sedan kliver hon ur bilen och jag vinkar glatt :) haha,.. kommer hem och här sitter en bror i tioårsåldern (han blir 11 nästa månad) och säger "Malin, jag vill inte cykla... " Nähä, upp och hoppa, fixar hans hår och han borstar tänderna samtidigt, klär på honom för tydligen kan han inte det själv heller.. haha, eller så tar han vara på varje sekund nära mig vilket jag gillar... och han hoppar in i bilen och jag kör iväg... det sjuka är att jag kunde kört båda samtidigt för att det ligger ungefär granne med varandra.. haha.. men men, ska man ändå slösa lite kan man slösa två ggr.. right?

nu ska jag äta frulle här och invänta min nästa bror som ligger uppe och sover.. han har tydligen sovmorgon men jag tror att jag måste väcka honom nu.. eller okej, han får en kvart till!

Kommentarer
Postat av: Loem

godmorgon :D hoppas du får en underbar dag!

2008-09-17 @ 08:23:22
URL: http://loem.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0