Jag har aldrig mått bättre

Förut när jag åt frukost åt jag fil och flingor. Gott var det faktiskt, det måste jag erkänna.. Men jag hade alltid ont i magen. Det var verkligen smärta med STORA bokstäver. Jag mådde dåligt varje morgon. Nu har jag slutat med allt vad fil, mjölk, glass (det är nog det värsta, jag som kunde vräka i mig glass i stora mängder) och har aldrig mått bättre. Det är seriöst. Vem vet, det kanske finns någon allergi mot laktos inom min kropp? Än så länge går det bra med keso i alla fall. Det är jag nöjd över.. ska prova det där med ägg lite till och se om det är någon skillnad. Jag mår i alla fall toppen på morgnarna och det är huvudsaken. I alla fall under de flesta.

Idag är det bara åtta dagar kvar till dess att jag blir vuxen och ingen tonåring längre.. Hur det känns? Hemskt om jag ska vara ärlig. Jag vill alltid vara ett barn, men som sagt, det är bara att bita ihop. In i vuxenlivet.. Nöjd är jag i alla fall. Det ska bli trevligt med födelsedag, at my homeplace. Jag åker ju på tisdag.. och blir borta i SEX dagar. Kan man längta mer? Svar: NEJ!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Malin, du och jag kommer aldrig att bli vuxna;)

2008-09-16 @ 22:22:23
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0