Lady in pink



Fika fika fika. Idag blir det mer fika med tanke på att vi ska fira mammas födelsedag. Hon fyller egentligen på tisdag men eftersom både jag och min morbror är uppe nu så kör vi hårt idag istället.. Och vi ska käka lax (den enda firren jag tycker om). På bilden ser ni de godaste muffinsen av de alla - dumlemuffins. SÅ OTROLIGT GOTT!

Mamma o jag har precis tittat på "the heartbreak kid" eftersom vi båda somnade gott framför den filmen igår! haha, nu ska jag duscha och göra mig klar. Klockan 2 kommer gästerna och då ska det tydligen vara framdukat, jag har en liten känsla i höger stortå att jag måste hjälpa till. Jag ska göra allt jag kan. Nästan. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i efterskott malin ! och vilken rolig blogg att läsa. du la in 3 youtube-videos nyligen, vad heter den sista du la in?

2008-09-21 @ 13:10:12
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0