När man nästan sätter tuggummit i halsen

En helt vanlig dag som denna.. och en helt vanlig lunch senare går jag ut och börjar jobba igen. Tuggummit i munnen och allt är frid och fröjd... plötsligt står han bara där snett framför mig och jag kände direkt igen honom. Jag trodde jag skulle avlida där och då. Han som kom fram till mig bakifrån mitt på dansgolvet, körde några moves och sedan satte tungan i halsen på mig. Han som jag i samma sekund slet mig ur famnen och slog bort.. Han var inne på MITT h&m idag. Jag kan inte säga att han är ful, för det är han verkligen inte.. snarare tvärtom. Men det sättet han gjorde detta på var det värsta (ur ett sådant scenario) jag varit med om. Helt seriöst. Ofta man bara går fram och kysser människor. Hans kompis blev helt till sig och skrek "fick DUUUUU nobben?" Jag tror aldrig han fått det förut. Han såg självsäker ut... och snygg. Men usch fy o blä. Vad äckligt. Nej tack till sådant. Han tittade iallafall som om han sett ett spöke när vi möttes idag och jag satte min blick på annat håll. Tack & lov för det.

Nu.. mat!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0