När tidningen kommer...

Jag har alltid gruvat mig för en sak, det är att vara med i ÖA (örnsköldsviks allehanda). Det har alltid vart så pinsamt när de kommit fram på stan och ställt frågor.. jag brukar bara gå faktiskt.. men idag insåg jag inte vilka de var förrän det var försent..
"Hej ursäkta, får jag ställa en fråga till dig?" (en glad man i 20-30årsåldern
"Ja visst absolut, jag brukar kunna svara ibland.."
"Haha, okej. Vad tycker du egentligen om lågkonjunkturens påverkan på ditt privata ekonomiska liv?
hahaha.. vilken fråga till Malin Rönnquist.. JAG ASFLABBADE Och frågade om de behövde ta med detta i tidningen. Det behövdes. Oh My... Jag säger då det. Jag har skämt ut familjen. Oscar har redan skämts ihjäl bara genom att jag berättat detta i köket.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Så, vad svarade du då? =) (har ju inte ÖA här i norr..)

2008-09-19 @ 23:00:08
URL: http://www.kurry.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0