Nu är det hemåt som gäller!


Jag är så korthårig nu när jag är nyklippt. Men fräschare än fräschast, jag kan faktiskt borsta mitt hår nu. Det är ett framsteg.

Resultatet syns kanske inte på bilderna nej?

Godmorgon. Jag har vart vaken i en timme redan och förtillfället springer jag runt som ett uppretat bi och letar alla mina ting. Det är inte lätt att packa, och särskilt inte när alla presenter ska med också. Vilken tur att jag får åka med min morbor hem.. Bilfärden tar ca 5 h med tanke på att det är ungefär 50 mil. Det är även så skönt när sträckan mellan gävle - uppsala är Ny och fräsch, eller ja, ganska ny i alla fall. Lovely.

Nu ska jag packa klart allting och jag kommer troligtvis blogga från färden.. Älskar mobila bredband,

Kommentarer
Postat av: bitte

snyggt

2008-09-22 @ 08:40:46
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: vic

du är så snygg malin

2008-09-22 @ 10:46:15
Postat av: MALIN

Åh man tackar sötnötar :)

2008-09-22 @ 19:08:58
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0