Nu är jag mig själv igen



Jag ser ut som mig själv igen. När jag äter riktigt och när jag tränar. Det är helt perfekt. Hemkommen från Cypern hade jag nämligen gått ner X antal kilo men de har jag tagit igen nu! Varför? Jo, jag äter aldrig mycket utomlands, jag är helt enkelt för rädd för att äta.. Men det är totalt tvärtom när jag är hemma i Sverige igen! Känns skönt! Däremot har jag precis samma klädstorlek, så det är konstigt det där. 5 kilo var det ja. Jaja.. idag har jag på mig den fina klänningen från ginatricot.. som jag köpte för.. håll i hatten.. 29kr. Man tror ibland inte att det är sant. Ofta en 36a hänger kvar på galgen också? vavava? Till denna en kavaj. Skitsnygg är den också.

Idag ska jag lämna tillbaka en väska och köpa en annan. En sådan jag vill ha! (:

Vi ses snart igen då!

Kommentarer
Postat av: anna

vilket fynd! skitsnygg =)

2008-09-09 @ 07:29:24
URL: http://littlemissshopping.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0