Svart och vit spets


Idag invigs min nya kjol och ett nytt linne faktiskt.. Frågan är bara vad Malin har tänkt att ha över detta pga att det inte är sommarvärme ute.. längre. Men jag hittar troligtvis någon svart kofta eller liknande. Kjolen är i 10% ull vilket kan göra att den kliar, men jag tror verkligen inte det med tanke på att det är foder inuti. Perfect! Söt spetskant nertill också :) Till kjolen har jag ett vanligt vitt linne med svart spets. På benen bär jag ett par tights/strumpbyxor med prickar.. dessvärre flagnar mina ben än och det gör att de svart prickarna nästan blir vita. Vilket ilandsproblem right?

När jag kommer hem idag ska jag göra tomatsoppa. Det var längesen :) Igårkväll åt jag hemmagjorda köttbullsmackor. Det vill säga jag köpte nybakad baguette, värmde upp köttbullar, la i sallad och gurka, dressing & ketchup och kryddade med lite krydda. Hur duktig har jag INTE blivit? Hela denna vecka har jag gjort någon ny måltid VARJE dag. Därför tomatsoppa idag. Behöver bara stanna och införskaffa mig tingen på vägen hem från jobbet. :)

Kommentarer
Postat av: Ida

åh vilken fin kjol, vars har du köpt den?

2008-09-06 @ 13:50:07
Postat av: MALIN

Ida: Åh tack så mycket, den finns på divided/h&m :)

2008-09-06 @ 19:07:50
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0