Tio par skor rikare!

Jag har vart vaken i över en timme. Satt igång fyra maskiner.. Tagit upp alla säckar och flyttkartonger och fått in mer höst/vinter känsla i garderoberna.. plus att ha fått ur sommarkänslan, jackor, skor, klänningar etc. Det känns fantastiskt. Dock är det mycket som är "åretrunt"plagg och därför får de hänga kvar vilket gör att jag har mycket mer ting just för tillfället.. Vart ska jag få plats med allting?

Förresten hittade jag x antal boots, även kängor med snörning, kilklackar och alla sådana par skor när jag tog upp mina höstskor. FY VAD BRA! Vad glad jag blir. Skor som jag inte alls har tänkt på. Nu har jag även de :) Ska bara köpa ETT par nu då. Stövlar behöver jag inte heller då mina ridstövlar kommer fungera perfekt ett år till..

JEANS har jag också hittat, fyra par som jag tycker om, slänger iväg tio par ner igen och låter tjugo vara mellanting. Det blir kalas!

Om man säger såhär.. Jag skulle kunna klara mig i en evighet med de kläder jag har nu. Egentligen skulle jag kunna spara varje lön bara för att jag inte behöver köpa någonting. Men vadå. Egentligen är ett stort ord!

Kommentarer
Postat av: Josefine

kul att hitta massa höstskor :)

2008-09-12 @ 08:20:38
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/
Postat av: Angelicas Closet

Vem älskar inte skor ;)

2008-09-12 @ 10:01:07
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0