Torsdagsmorgon!

Jag måste säga en sak. När man sitter och läser tidningen på morgongen ska den vara strukturerad i den allra minsta grad. Därför är det såå mycket lättare att komma hem och slå sig ner för en läsning i ÖA. Jag älskar den! Allt står i perfekt ordning och man vet man läser.. En STOR stjärna gånger tusen får den av mig. UNT kan slänga sig i väggen sjuhundrafyrtiofem gånger. På ett ungefär.

Så skjutsade jag mor till jobbet och sa att hon hade blendjeans på sig "BLEND, vilken förolämpning, det är ju LEEEE" och sedan trycker hon upp lilla rumpan mot rutan och stänger bildörren innan hon går..hahaha. Vad synd, jag skulle aldrig sagt det. Jag såg bara feel o jag gillar ju de jeansen på riktigt. haha.

Nu måste jag göra ordning lillebroren så ska han skjutsas. Sedan åker vi in till stan och Oscar kommer ner när han har slutat..

Till alla coldplaymänniskor.. var det bra?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0