Triss i Triss

Den här tröjan har jag totalt glömt bort om jag ska vara helt ärlig. Den kommer från H&M trend och kostar 149:- Dock finns den inte kvar alls, vi fick inte heller så stor påfyllning av den vilket är mycket roligare när man vet att inte HELA uppsalas befolkning går klädd i samma tröja. Till tröjan hittade jag ett par svarta jeans långt inne i garderoben. Köpte nog dessa för 3-4 år sedan kanske? Svart håller ju alltid :)

Jag har funderat nu. Det är snart jul. Och för två år sedan tiggde jag om en vit gran hemma. Det skulle vara läckert med något nytt men jag fick alltid. "Malin, i det här huset bestämmer VI och VI vill inte ha en vit gran hemma (ja, det ska vara som det alltid har vart, inga konstigheter här inte) det får du köpa när du har eget". Jaha, tänkte jag då och såg detta som en evighet iväg. Nu är jag här. Jag kommer fira jul HÄR. I min egen lya. Fy vad mysigt. Jag ska börja spara pengar NU IDAG så jag kan köpa allt jag hittar i christmasfeeling när den kommer. SÅ otroligt mysigt. Jag vet dock inte ännu om jag ska ha en vit gran eller inte men vet ni vad det bästa är ? DEN RYMS! På mina 45 kvm får man in mycket vill jag lova :) Åh vad väldans trevligt!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0