Vink Vink

¨
Meliss, Suss, Samme, Mallan och Oscar (han fick inget namn) plus Edde längst ner. Samuel verkar helt förälskad i kameran och vinkar hejvilt. Jag har aldrig sett mat förut och äter som om det inte skulle finnas någon morgondag och min bror där till vänster halsar läsken.. Melissa är duktig hon med. Alla är duktiga. Vilken familj.

Mormor, morfar och jag
Mormor har alltid verkligen alltid MASSOR med mat, ni vet man bunkrar upp istället för att det är för lite.. och hon sa det till mig iförrgår då också att:
- Malin vad du än gör, ha alltid mat så det finns, det värsta är när det tar slut... (när man har gäster)
- Ja visst, tänk inte på mig.. jag behöver ju inga pengar, jag köper mat istället! Men iofs, tar de slut ringer jag morfar... Eller hur morfar? (stöter i hans armbåge)
- Vaa? (haha, han har glömt sin hörapparat hemma, dock tyckte han att det inte gjorde något pga att jag alltid pratar högt men den här gången var han nog inne i ett annat samtal)
- Ja, jag ringer dig när jag inte har pengar...
- Gör det Malin. Då kan vi sörja tillsammans..

HAHAHA: Kanske inte riktigt det svaret jag väntade mig. .
(jaha, imorgon får jag höra av alla omskrivna att de är sura.. men det är risker man får ta!)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0