11:45 SAIL AWAY WITH ME

I FREDAGS KLOCKAN 15 & 19:30 (åkte aldrig hem emellan!)
Svarta jeansshorts h&m trend, linne från weekday (ett av de bästa jag äger), väska i läder h&m trend, skor med kilklack h&m och en massa godis runt handled/hals

HAR PRATAT MED MOR i en oändlighet i telefonen.. en massa som ska tänkas på inför flytt och liknande. Spännade. Ringde Johanna halv elva och hon låg och sov.. "haaalllåå!?!?" "JOHANNA STEN, det är minsann dags för dig att ta itu med dagen och KLIVA UPP!" "Ja, ja, ja, jag skaaaa!" haha, sedan bara "Vad vill du göra idag? Jag vill till ikea.." "Men, det vill jag med!" Så nu ska vi dit.. ska bara tanka bilen först sedan är vi påväg. Älsklingen och jag :) Man måste ta vara på alla sekunder med denna brud, eftersom hon bestämt sig för att flytta - ILLA!

Kommentarer
Postat av: Julle

Du glömde den snygga lila Heritage 1981 Jackan från Forever XXI ;)

2009-08-03 @ 13:38:55
Postat av: MALIN

HAHAHA jaaa juste! jackan också.. ajdå, skulle haft bild :P

2009-08-03 @ 18:45:46
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0