18:50 WHEN I AM HAPPY LIKE SMILEYS


Kavaj 399:- h&m trend, leggings 199:- h&m dam och bh 179:- h&m dam underkläder..

JAG ÄR EN HEMSK FLICKVÄN.. kanske. Gick runt och surade för att jag aldrig hittade något.. Tio minuter innan vi skulle åka kastade jag mig in i det sista h&m-et, bad en stor bön och sprang runt, tog tag i allt jag hittade, rusade in i provhytten, av på av på av på och kom hem med detta. Glad som aldrig förr. Två stunder när jag är som lyckligast:
1. När jag är mätt
2. När jag shoppat något och är riktigt nöjd
SÅKLART finns det fler. Men dessa två vill jag poängtera.. Nu fortsätter tittandet på tv:n. Like it. Återkommer med bilder från hela dagen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

finfina grejer!

2009-08-24 @ 09:01:52
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: MALIN

Åh tack tack! jag gillart!

2009-08-24 @ 09:36:55
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0