19:52 IT WAS A LOVELY EVENING


ONSDAGSKVÄLL
Blev kanske liiite för små bilder MEN ni ser.. Maten, platsen, ALLA fåglarna som kom i en svärm och känslan på stora torget blev ungefär likamed känslan när MOSE delade havet. ALLA sprang åt varsitt håll för att undvika den fantastiska skiten det kan komma ur sådana där ting. Well, yes, Bästa vännerna vid maten och menyn var inte nååådig..

SNART KOMMER JONAS och vi ska dra iväg och käka ute. Myspys. Jag orkar inte bio så det blir hemmakväll. Mitt humör är förtillfället värre än gnistrande fingrar mot svarta tavlan i sjunde klass. Jag ljuger inte. MEN jag ska försöka vara en trevlig kvinna ikväll (trots det faktum att Jonas lämnar landet väldigt snaart..!)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0