20:38 THE VERY BEST OF YESTERDAY


Jag och Debbie anlände vid gränby igår..

Debbie tyckte vi skulle fotografera skuggan.. snyggt!

Sedan drog denna kvinna en korv med bröd och en glass på ikea :)

Hon blev lite sisådär KLADDIG!
Efter detta åkte vi hem igen.. Jag och Jonas drog iväg till lägenheten och senare kom vi tillbaka.. Därifrån gick jag hem till min faster - åt middag! för att sedan dra hem till Jonas..

Där möttes jag av detta par i soffan.. Haha. Jag var tvungen att ta en bild, de ser så kära ut. Mikk&Macce. Lovely.

Och Jonas höll på med sitt.. Härliga män

DETTA VAR DET BÄSTA IGÅR!! Snart börjar jag! Hurra!


ÅTERKOMMER MED DENNA DAG..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis gumman! Blir så glad:)!!!!

2009-08-25 @ 20:50:07
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0