21:11 STILL GOING STRONG


Deborah tryckte ner "smile"knappen och den tar verkligen kort när man som minst anar det..

Så mycket som jag skrattade, till en grej min faster hade för sig, har jag inte skrattat på länge.. jag kommer inte ens ihåg att debbie tog kort.. haha..

Här lägger vi upp maten - slår lätt ALLA restauranger ALLA gånger :D

Jag valde att äta ALLT samtidigt! Varför inte? Debbie kom på den smarta idén att sätta festisen innanför.. Perfekt!

GISSA om jag blev glad när jag vann? när vann jag ett spel senast? Igår då MEN innan dess? Det tog ungefär 342minuter att spela klart MEN det var det värt!

Här var det några pjäser kvar.. jag var såklart röd (för att den färgen ligger närmast rosa.. Man är inte dum :P)

Där uppe tittar söta Debbie fram :) Olala.. Vattnet var varmt även igår, trots att vi var i fjällnora.. jag gillar det stället MEN det gör inte de andra :P haha..

NU SKA JAG VÄL TA OCH FORTSÄTTA PACKA KLÄDER.. ah, tar det aldrig slut?

Kommentarer
Postat av: faster

Jooooo vi gillar fjällnora lite..... iaf......Ska sanningen fram tar det längre tid än man tror att packa.......iaf för tidsoptimister!

2009-08-11 @ 23:08:59
Postat av: MALIN

vaa? är VI tidsoptimister? hahaha. åh vilket skämt.

2009-08-11 @ 23:41:07
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Passepartout

söt rosa bikini!

2009-08-12 @ 07:44:34
URL: http://passepartout.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0