21:30 THE LAST PHOTOS


Efter "En shopaholics bekännelser" och en lång sömn av mig var det dags att inta middagen. Männens göra. Jonas och Isak vistades i köket medan jag och Johanna delade soffa och tittade på film. De gjorde ett bra jobb! UNDERBART GOTT!

Så gott!

Till maten lyssnades det på musik.. en hel massa låtar har spelats detta dygn.. JAG körde Hillsong för fulla muggar!

Vi hade mysbelysning.. i form av ljus.. överallt!

De dära karlarna..


EFTER MIDDAGEN BLEV VI BJUDA PÅ EFTERRÄTT i form av två sorters siaglassar - hallon + vanilj OCH en stor fet fruktsallad. Bara de bästa frukterna - ananas, melon, kiwi och vindruvor (kärnfria!!!). Till detta såg vi filmen Seven Pounds och jag var nära gråten.. Otroligt bra film. Sevärd! Vi lämnade sedan blidö, efter att ha väntat i 40 min på färjan var vi alla trötta och jag sov, hela vägen hem, ända till dess att jag såg "fyrislund". Skönt.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0