21:54 DANGEROUS!


Black lips!

JAG HAR HUNNIT MED ATT jobba. Jobba. Jobba. Sedan hem till min faster + kusin. Vi åt goood mat! Älskade kycklingsallad! Fruktansvärt gott! Tog bilder. Lyckades hitta en soffa. Åkte och tittade på den. KÖPTE den!!! (hämtas på måndag). Gjort fruktsallad med glass. Ätit upp det. Sett film. Jag lånade bilen (tusentals tack!) och nu är jag hemma. Trött! TRÖTT! Skulle verkligen behövt kaffet idag MEN efter att ha hittat klumpar (troligtvis av mjölken) i mitt glas när halva var uppdrucket blev jag inte lika taggad till att dricka upp resterande. Eh. Usch?

JUSTE, bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

SNYYGG!

2009-08-31 @ 19:16:13
URL: http://tjusig.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0