23:00 THE VERY NICE GUY


När jag slutade jobbet kom Jonas och hämtade mig för att sedan bjuda på hemmalagad mat. Jag älskart! Kyckling, bulgur, sallad (med honungsmelon i!!!) och såser. Gott! Såklart var juicen med också! Det gillas. Jag har det väldigt bra! Han drog iväg till innebandyn och jag tänkte bege mig till affären.. När jag sedan kom på att jag glömt plånboken hemma struntade jag i allt och la mig med datorn.. haha.

Jag drog på mig jeansshorts från levis och tröja sign robyn... Allt som allt..


ÄR VÄLDIGT TRÖTT och ska slumra till.. tänkte bege mig till jobbet en timme tidigare imorgon, kan då vara bra att va utvilad!

Kommentarer
Postat av: clara

ar de sa att ni ar ett par o jag har missat det? isf, GRATTIS.. om inte, ok :P



Snygga bilder pa dej iaf. alskar korten med roda lappstiftet hehe...



ses snart

2009-08-25 @ 23:35:11
Postat av: MALIN

clara: haha, tusen tack! vad söt du är! :) Man kan säga att vi är ett s.k. paaar! JA! :D



SES SNART HOPPAS JAG?

2009-08-26 @ 07:02:57
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0