19:49 I AM BECAUSE YOU ARE


.. efter att vi gästat mitt place (jag bytte om sjuhundrafemtioelva ggr och männen ifråga fick betygsätta.. det ena efter det andra) åkte vi iväg till mötet. I bilen fick jag en klocka av Per, har dock - till skillnad från de andra - inte ätit upp min.

Han tog på sig en annan, min är äkta vara - rolex

Just det, jag fick ett halsband också.. annars har jag ingen förklaring till bilden - jag ser glad ut iaf :P

Gott gott! Vi var utsmyckade och behövde inte oroa oss för att avlida av hunger..

... när vi fyra kommit fram fick vi plats.. väldigt långt bak. Jag ljuger inte om graderna var över 40 och litervis med vatten fyllde våra magar MEN det var fantastiskt bra. Helt underbart.

Det var en hel drös med människor - mys

Sedan hittade jag min andra hälft i minglet (det togs en massa bilder och tja, ingen blev godkänd från vår sida.. haha, så vi enades båda två om att visa DENNA bild offentligt :P haha..)

Nissarna...

JAG SAKNAR ER ALLA REDAN

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0