23:35 THE BEST DAYS OF MY LIFE


Igår blev jag upphämtad av faster (åh nej, nu kom jag på att denna kvinna ringde mig tidigare under dagen MÅSTE ringa upp imorgon!! förlåt :P) och kom hem till ett dukat bord.. kan man älska livet mer? kan man älska sin faster mer? helt otroligt gott! Allting ligger i olika skålar med tanke på att vi alla tycker om olika saker!

Debbie var där! Den söta varelsen :)

OCH kära Gunilla, min faster..! Alltid lika ödmjuk, varmhjärtad!

Lilla jag var hungrig som få.. ojoj.. maten satt precis där den skulle!

Vi sprang som två galningar och jagade solnedgången! När den väl inträffar går det på 10sek sedan är den borta.. VI LYCKADES hinna och ta en massa bilder.. (några har ni redan fått se!)

Vissa gånger är man helt enkelt inte redo.. med tanke på att detta är reality får ni se det också! :)

Jag springer mot... tja.. vad kan det vara? En älg? Det ser mer ut som två ben som slingrar sig mot varandra likt ormar från skansen. Ni vet vilka jag menar?

Sedan en posebild.. yes.. den finns med..

Jag är inte såå vidare värst normal... hörde att en zebra där ute tappat sina två ben.. någon blondin med första bokstaven M hittade dem..

Det finns ingen i vår släkt som är lika smidig som denna lilla flicka.. Jag förstår inte vaart hon har fått det ifrån? Själv liknar jag mer ett kylskåp som vacklar sig hit och dit. Ingen vidare vacker syn..

Sedan började vi bli hyfsat trötta och gick hemåt..

Obligatoriska outfitbilden (eh, ja, ni kan den nog utantill vid det här laget! slår vad om att era drömma innefattar zoo:et) och ett smile på detta!

En klättermus i en björk.. björkar får mig att tänka på umeå och hela soppan ger mig en liiiiten längtan hem. Dock är den väldigt liten. Typ som en myra. Min familj saknar jag dock - som fåå! De kommer på torsdag hej och HÅÅ!

TUFFING!! Gillar denna bild! Borde bli en tavla! :)

There you'll be...


NU ÄR JAG TRÖTT och det är troligtvis ni också! Imorgon är det tvättning som står på schemat! Ska även hämta min nya soffa (det blir Jonas som får göra det.. jag kommer nämligen jobba från 15 - tack gud för pojkvän!)

Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - N&N

Hej vill du vinna Victoria's Secret bodylotion , tandblekning & clarins produkter. Kika in i våran blogg då !



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 07:41:30
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: Johanna

tjusiga tights.

2009-08-31 @ 09:06:29
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Debbie

Haha, vilken rolig dag ni ser ut att ha haft :D

2009-08-31 @ 10:04:15
URL: http://debbie.nu
Postat av: Emma-Stina

urfina leggings. :)

2009-08-31 @ 13:09:56
URL: http://emmastinas.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Tack nu fick jag sommarkänslor igen :D blev nyss ner deppad över att trök hösten är kommen..

2009-08-31 @ 17:28:38
URL: http://weris.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0