22:16 WHEN THE SUN SHINES


Jag vet inte om jag riktigt godkänner den här parkeringen?

Såå började det droppa vatten i örebro.. vi stannade för matpaus på max

Sååå kom vi äntligen fram, strax innan klockan 13 tror jag? Människor var lite överallt.. Fotbollsturnerningen hade precis startat också

Vädret var på topp.. lite människor på dagen... men sedan kom ALLT och ALLA!

Det var konsert i ena ladan.. och där hamnade vi

Jag gillar den här bilden.. båda står exakt likadant.. vilken mästerfotograf man är :D

... och de skulle såklart röra på sig PRECIS när man tar kort :)

Det var lite glest på läktaren när denna bild togs.. MEN kanske jordens bästa kommentatorer - de höll på nonstop i timmar.. och jag som tyckte att JAG pratar mycket.. ojojoj.

Hittade tre vackra ting när jag zoomade :)

Mysigt Mysigt Mysigt

NÅGON var (ÄR!) stolt över sina muskler..

Här satt vi och stekte minsann! :) Gött

En massa bord som var laddade att besittas

Den här bilden är nog den bästa jag någonsin tagit. Från en bil. En bil som kör. Där borta i horisonten ser ni självaste "frizon"platsen. Härliga tider. Vi stod i kön för bankomaten när vi läste på ett a4papper en vägbeskrivning till en badplats. Den knäppte vi kort på och sedan åkte vi iväg. Vad händer? Vi körde helt fel och fick vända om, trots att ha frågat 3 personer. Det är gaalet. Inget bad och hettan var kolossal

Sedan tog vi det lugnt och snackade för kung och fosterland..

... här sitter vi minsann

Sedan blev klockan 19 och det var dags för mööte. Tog aldrig bild på lovsången men här är han som predikade..

Och det var helt fullproppat med människor.. även här. Hur mysigt som helst..

Här ser ni mötet från min synvinkel :)

Och det blev jordens konsert klockan 22. Jag kände att det inte riktigt var "my cup of tea" så jag gick ut och köpte en muffins.. Glaaad ändå :)

Hann dock få med mig riktigt bra bilder :D

Olala..


Sedan skulle Maia Hirasawa spela klockan 00.00 men vi orkade verkligen inte stanna.. så vi åkte hemåt.. Var hemma strax efter klockan 01.00. Alla tiders. Tack för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Nicole ( OnlyNicole )

Hoppas ni hade det kul ;)

2009-08-08 @ 17:21:42
URL: http://onlynicole.blogg.se/
Postat av: MALIN

Nicole: Hur roligt som helst :D tack!

2009-08-08 @ 23:44:34
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0