20:56 TWO WEEKS WITH YOU

När jag gymmat klart hittar jag mobilen och FEM missade samtal från min Jonas.. Jag blev nästan rädd.. hade han inte vart en man hade jag trott att vattnet gått.. Ringde upp snarast möjligt och nästintill skrek "VAD HAR HÄÄÄNT?!" Får till svar.. "Hej gumman, ingenting, tänkte bara höra om du vill ha bilderna?" åh, pojkar. Det värsta är att man bara blir glad.

Har idag hunnit med att äta lunch med bästa pojken och hans käraste mor, efter det åkt till bauhaus och införskaffat två burkar vit färg, en rosa och en massa penslar+rollers, sedan ikea (först fika! jag var i stort behov av kaffe!!) kollade på bänkskivor (3000:- ÄR DE INTE KLOKA?) och sedan åkte vi hem till mig för att hämta Jonas nya kläder som jag införskaffat! Efter detta var jag tröttare än tröttast och la mig för att se "the proposal". SJUKT bra film!

Ungefär som Jonas är här :) Aaw, bilden gör mig glad! Tusen tack underbara b-friend för en fantastiskt härlig lunch ute i solen med dig och din mor! Jag gillart!

Här var vi mitt uppe i allt och ingenting.. jag kollade kameran en massa och Jonas njöt av den goda maten. Solen sken och jag förstår INTE varför jag tog en tröja som är FODRAD på höstens varmaste dag?

Jag gillar oss!

Nämen, är det inte Mallanbrallan som varit framme och kanske köpt jordens snyggaste cardigan/kofta till sin maan? O ja. Se så fin. SÅ fin. Linnet under fick han också + en sjal. Gillart! Han blev så nöjd.. Finns det någonting bättre än att ge?
(såå kul att jag inte ens behöver fråga efter att han ska skicka bilder på kläder! det gillas! Därmed kommer det komma upp en massa herrmode framöver också.. hoppas att ni inte har såå mycket emot det!)


Kommentarer
Postat av: Mor

Kanonsnyggt!!!

2009-08-28 @ 08:00:03
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0