00:14 SWEDISH SUMMER - WHEN IT IS THE BEST

Till er som är känsliga.. VARNING FÖR BIKINIBILDER!

Deborah var på hugget denna morgon! Vi åkte iväg tidigt och var där bland de första.. strax efter klockan 10..

Min älskade faster, som är lika galen som hon ser ut :D haha, nej men världens snällaste!

Och jag skulle såklart också ställa upp!.. :P

Behind those shadows..

Vi spelade strandtennis, sjuukt underskattat!

In action.. en fotograf till faster!



Sedan var vi trötta på det och började spela fia med knuff istället - kul med spel juuuue!

Mina spelkompanjoner..

Vi sitter och pratar om allt mellan himmel och jord.. Skrattar lika högt som hästar gnäggar.. Typ! Kul!

Sedan åt vi lunch! OCH GOTT VAR DET! :D en av sjuttiofem portioner kanske?

Sugen på mat? :)

COOOL handduk! Annars gillar jag den här bilden mest. Bara för att den är såå spontan!

Jag är crazy och allt är som vanligt..

Gillar kontrasten mellan gräs och himmel! Förövrigt så dog kameran exakt här.. synd att vi inte fick med meeer men är man dum och inte laddar batteriet får man sota för det också!


NU SKA JAG SLÄNGA MIG I SÄNGEN, möte klockan 10 imorgon. Kommer bli huuur bra som helst!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0