22:10 THE VACATION OF HEAVEN

Jag har kanske haft den bästa semestern någonsin (har iofs bara haft EN i mitt liv MEN den har varit fantastiskt..) Här kommer den i bild. Varsågoda.

VECKA 29
Jag och Johanna drog neråt i landet, till gbg och uddevalla. Vi var dock i Uddevalla de flesta dagarna - typ alla - men det var verkligen jätteroligt. Tänk att få träffa så sköna människor, tänk att få vara med så härliga människor. Yey!

VECKA 30
Vi åkte från gbg på måndagen och jag korsade verkligen landet samtidigt. Satte mig och väntade på nästa flyg från arlanda och fick åka hem och träffa familjen.. BÄSTA! Jag har världens bästa familj, synd bara att Oscar inte vart med på någon bild :( Var uppe ända till söndagen..

VECKA 31
Redan på söndagen började europakonferensen och jag deltog på hela 18 (av 20) möten. Det kändes underbart! Vilka människor man träffade också. Alla är värdefulla!

VECKA 31
Har så otroligt mycket bilder att visa så det rymdes inte i ett kollage. Bilderna får tala för sig själva..

VECKA 31
Sista dagarna på veckan.. Jag vet en som..

VECKA 32
Denna vecka fylldes av helt enkelt spontana inslag. Måndagen - johanna och ikea, tisdagen - sthlm & allsång, onsdagen - bad med jonas och sedan johanna på kvällen...

VECKA 32
... torsdagen åkte Christopher, Jonas och jag till frizon över dagen, fredagen - hämtade faster och sedan filmkväll hemma hos henne...

VECKA 32
... lördag plus söndag blev härligt bad - möte - ALLT i ALLO!

TACK FÖR ATT NI GJORT MIN SEMESTER MINNESRIK!

Kommentarer
Postat av: Faster

Sååååååå fina collage! Vilken rikedom du har i dina händer att du kan göra så fint1 Kram kram

2009-08-10 @ 22:45:13
Postat av: MALIN

Faster: Vad söt du är, vad glad jag blir! du är bäst! tack puss!

2009-08-11 @ 07:36:27
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men gumman vad du är duktig!! Vem kan ha gett dig den här genen??? :) Vilken härlig sommar du har haft. Mycket snyggt! Puss

2009-08-11 @ 09:20:30
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0