08:03 MINA VÄNNER, KOLLEGOR OCH EN MASSA BILDER


En lite suddig bild MEN kattis och jag kom i samma klänningar.. det roliga var att vi även hade likadana jackor :P haha..

Jag och Fia och alla färger. Mys.

Sofia fixar Toves frilla. Finfint! Toves klänning med stjärnor kommer ifrån Zara. I butik nu.

Naaw, snygga Sofia var klädd i lager på lager med TRE tyllkjolar, en svart, en vit och en klänning med tyll över det. Vem har sagt att det ska vara lätt? SNYGGT! Jag gillar även rosetten i midjan och rosetterna som söta örhängen.

Påväg till Flustret. Från vänster står Lina och Jeanette (i likadan jackor!) sedan jag och Kattis (i likadana jackor/pälsar!) haha. Vi var tvungna att ta ett kort. Att jag tog pälsen var underbart skönt, frös ingenting.


Sådärja, vi startar måndagen med lite bilder. Fler kommer ifrån självaste julbordet. Jag håller på att göra mig ordning för denna dag, denna vecka. Jobb Mån-Tis sedan blir det Sthlm på ons. Måste måste måste shoppa klappar! Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: egor

matchande jackor ser jag ;)

2009-12-07 @ 21:39:02
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0