12:34 VI TAR KURVORNA SOM PÅ RÄLS


Morbrors nya bil. Jag älskar den. Man sitter som i en bred fåtölj. Yey!

Har precis stannat i Sundsvall och köpt lunch, nu drar vi vidare. Hörrni, det går sååå snabbt. Härligt. Jag sitter och läser bok, bloggar och andra ting. Min morbror kör för fulla muggar. Människor ringer. Vi svarar i bilen med högtalare. Coolt. Allt är coolt i denna bil. Jag bara älskar att man måste titta neråt när man kör förbi andra bilar. Bra köp morbroder. Att du senare ALLTID kör på linjerna efter kanten bara för att det ska GUPPA när jag läser är mindre nödvändigt. Men han skrattar. Jag grinar. Anyway. Nu stämmer vi in i Mariah Careys alla fina julsånger. Olala. Godjul!

Kommentarer
Postat av: ...by Mary

Haha, underbart!

2009-12-23 @ 14:01:42
URL: http://dailybymary.blogg.se/
Postat av: joss

håller med, verkligen bekväm bil :)

2009-12-23 @ 16:07:01
URL: http://joises.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0