13:30 FIN FIN UTSIKT


Här sitter jag nu och försöker att blogga. Hamnade efter kungsgatan - VARFÖR??! Jo det ska ni få höra. Jag gick till waynes, det var fullt. Jag gick till nästa, tog en plats och ställde mig i kön. Väl framme ser jag på kortmaskinen att den inte fungerar. Gick och tog ut pengar. Gick tillbaka. Väl framme säger de att kassan inte fungerar och att det kan dröja. Jag gick till nästa waynes, jordens längsta kö och fullproppat. Istället åkte jag då upp, översta våningen i åhlens. Rulltrappan var TRASIG. Springer upp, hungrig som en get. FULLT! Istället gick jag till ett annat cafe i en annan galleria - de hade inte laktosfri mjölk. Jag trodde han skämtade. Jag gick.

Här sitter jag nu, det tog bara en timme. MEN nöjd med en fantastiskt god macka i magen OCH ska köpa mig en muffins nu. Choklad. Mumma. Mina lediga dagar innebär att äta. Bara så ni vet.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0