17:26 GOD FORTSÄTTNING

JAG HAR:
- Ätit så mycket mat att hela min kropp väger ungefär som en sumobrottare.. ungefär
- Lyckats fira jul på ett perfekt underbart sätt
- Sett på KALLE ANKA UTAN att någon somnat (morfar tio sek!)
- Grinat av skratt vid maten att jag samtidigt snöt ut allt jag hade i näsan så mormor fick skicka servetter.. hela tallriken blev blöt (förlåt för att jag skrev det!)
- Fått en massa fina julklappar, tack ALLA!
- Svängt förbi onoff för att köpa en TV.. imorgon blir köpet!
- Sitter just nu i en fullpackad bil, påväg söderut. Vi ser INGENTING, det är kolsvart och snön yr över hela landet. Jag har precis tappat en chokladbit i baksätet och lyckats sätta igång alla medpassagerare på en städtur. INGEN hittade min lilla godis. Pappa skriker i framsätet till mamma som i sin tur tycker att han borde säga till mig. Jahaja. Jag lyckats alltid komma undan.. hihi.. Dock är det jag som får städa om den nu en vacker dag kommer fram. Nog om detta...
- Haft en sådan huvudvärk att igår åt jag tre ipren, idag började jag morgonen med två stycken, sedan somnade jag om, sov till halv tolv framför tv:n i vrummet. Buhu. Jag vill inte vara såå sjuk som jag är (huvudvärk, snuvig, ont i halsen, snuvig, nämnde jag ont i halsen?!)
- Fått så otroligt många mess att jag faktiskt undrar om jag känner såhär många?

JAJA. Nu kör vi. Exakt vad vi gör. Min juldag firas i en bil. Åh så trevligt.. nej men en godis på detta. (eh, jag lär bli slagen gul och blå om jag väljer en choklad igen!)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som du har haft en bra jul iallafall ;-) Kram på dig!

2009-12-27 @ 09:29:39
URL: http://hannakallstrom.se
Postat av: JOHANNA

bloggaaa merrraaaaa kvinna;)!!! och du, ring mej så fort du kan. vi har ett problem vi måste lösa! PUSS!

2009-12-28 @ 13:23:02
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: MAJA: Style & Life by Leia

hihi och jag väger som en sumobrottare trots att jag bara kräkts:) men lika glad är jag ändå för nu är jag FRISK!



du verkar ha haft underbara dagar och nu hoppas jag faktiskt få se dig snart....eller iaf höra nåt ord från dig.



kramar

2009-12-28 @ 16:54:56
URL: http://styleandlifebyleia.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0