18:43 DEN DÄR KORTA SAKEN


Någon dag i veckan,
denna har krymt. Tråkigt. Kan det möjligtvis vara Malins fel när denna kvinna kört den i torktumlaren? HUR DUM får man bli när man kör bomull i torkis? Arg. Jaja. Jag vågade mig på ett par 20den ändå. Dock böjde jag mig inte ner sådär jäääätteofta. Tröjklänning H&M trend, kängor med snörning dinsko.

ANNARS har jag ont i mitt huvud. Tittar på tv och käääkar godis. Yey. Jobbet gick prima idag. Julgalejet igår var fantastiskt roligt. SÅKLART hade jag för första gången min kamera med mig. Det kommer bilder...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket tema har du på din blogg? alltså designen.

2009-12-06 @ 19:49:08
Postat av: MALIN

hmm.. det måste jag kolla upp! ÅTERKOMMER med svar :D

2009-12-06 @ 20:37:35
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: ifrank

vilken fin tröja

2009-12-06 @ 21:13:25
URL: http://ifranks.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0