21:31 BRIDGET JONES DAGBOK



Enligt min åsikt finns det ingen vackrare man än Hugh Grant. Vilka föräldrar han borde ha.

En film som jag verkligen älskar är denna. OCH så trevligt att den går på tv då. Ja. SYND att jag såg den för några dagar sedan MEN man kan alltid titta en gång till.. VILKEN filosofisk kvinna jag är.

Efter jobb, gym och hem igen är jag trött och ligger som en rutten sill. Ni kan föreställa er right. (nu dödade jag precis en mygga. HUR kan de komma fram efter denna snö? vad tänkte den där söta myggan på? eeh ja.)

Detta påminner mig om min egen dagbok här hemma. Den jag skrivit etthundrafemtiotre sidor i. Bara om EN endaste fin karl. I tre år.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0