21:38 SISTA FREDAGEN I NOVEMBER


När jag lämnade mitt jobb i fredags möttes jag av denna syn. Underbart enligt mig.

Ljusen sken över hela stan. Fantastiskt fint!

Julen börjar visa sig..

... och även till detta håll! Jag gillar att husen är prydda av vackra sken/ljus.

Sedan mötte jag upp min bästa vän Johanna och vi firade in första advent hemma hos mig. Jag tände det första ljuset TVÅ dagar för tidigt.

Min vackra kvinna. Saknar dig gumsan.

IDAG: Jobb i tio timmar efter det gym efter det Desperate H. Nu är det paus. Mackooooor.
IMORGON: Jobb i fyra och en halv timme. Börjar klockan halv åtta, därför blir det en tidig kväll ikväll...



Kommentarer
Postat av: NINNIE

Riktigt mysigt tycker jag att det är!! :)

2009-12-01 @ 21:42:02
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Jag saknar dej med!!

2009-12-02 @ 20:52:30
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0