22:13 EN KLÄNNING PÅ DETTA




Klänning/H&M trend
Halsband/H&M acc
Boots i skinn/Wedins


MEN HALLÅ? Ja, jag har tagit en liten paus MEN nu är jag back in business igen. Kändes sååå fruktansvärt skönt att bara vara ledig ett tag, ett LITET tag, samtidigt är det faktiskt en hobby/nöje att blogga och därför är jag tillbaka. Såatt, jag ligger efter med lite outfits, med en massa bilder från julen och med en massa bilder som kommit efter den.

Däremot är jag nu kär i min nya LG 37'' TV och bluray. Yey.

Kommentarer
Postat av: heelena

låter bra att du är tillbaka :)

2009-12-29 @ 22:17:08
URL: http://hsoderstrom.blogg.se/
Postat av: anna

hej. Var är det för skillnad på H&M DIVIED och H&M TREND?



Kram!

2009-12-30 @ 10:43:12
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0