22:25 I ETT DRÖMLAND AV SKOR


BILDER: tagna i september (den har kompletterats litegrann sedan dess!)

Är det någonting som jag älskar i mitt hem så är det mina hyllor för skor.
1. Det är som att gå in i en butik varje morgon.
2. Man ser vilka som man har och kan utgå ifrån till varje outfit.
3. De hålls snyggt städade.
4. En snygg inramning till lägenheten.

TACK pappa för att du fixade dessa hyllor när jag själv var och arbetade, jag visste inte alls hur de såg ut eller hur det skulle bli. Ni förstår, jag kom bara hem och allt var fixat. Hur bra får man ha det? Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Wow, va härligt! En bra idé, om man har plats.

2009-12-17 @ 16:25:38
URL: http://colourblue.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0