22:52 GRÅTT TILL SVART



Byxtights/H&M trend
Spetskavaj/H&M trend
Kängor/Dinsko
Body/Ginatricot
Massa armband och örhängen/H&M acc&divided


Nu är jag på G. NU är jag verkligen på g. Efter att familjen lämnat mitt hem igår lämnade de även en heeel massa disk efter sig. Mina frågor lyder:
1. VARFÖR står pappa och skriker att man endast får använda ETT glas PER person DAGLIGEN... då har vi diskamaskin hemma ändå. HÄR hos MIG får man tydligen använda flera stycken. Jag menar, vi är FEM och det var 11 glas som jag diskade.. eehm, och jag jobbade. Makes no sence.
2. VARFÖR står det alltid sjuttiosju stycken cocacola med liiite liiite cocacola kvar i flaskan i mitt kylskåp? Det är ingenting jag dricker.. men jag vet dock vilka jag ska skylla på.

Kära nån. Jag gillar iallafall min familj. OCH jag gillar min TV. Sa jag det? Tv? JAG ÄLSKAR DEN!
(och ni har inte ens fått reda på vad jag fick i julklapp... men alla skriver om det nu och jag vill inte vara en i mängden.. så vad sägs om att skriva det vid midsommar? nu ska jag klia mig på halsen. hualigen.)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0