00:07 JULBORD DEL III


Jag gillar när Sofia ser sådär söööt ut.

"Gör en grimas!!!" och titta vad jag fick ;)

Sedan var det dags för lekarna. ÅH boy säger jag bara. Alla gav allt och lite till. Jag älskart! Tänk att få ha sååå fina kollegor.

Lapparna delades ut av Linda (i finfin rosa klänning!) och fia och jag fick såklart "mun mot mun". Haha. Men vi bangar aldrig.

How to destroy a picture. Oskar CHECK!

Alla ville se de medverkande! :) (vi vann inte. buhu!)

Mot det andra hållet... alla är inne i sitt förutom Hagge som gärna posar :) ALLA killar var sååå tjusiga i skjorta och fluga. Det är fantastiskt kul att se när vackra män klär upp sig! :D

Tjejerna fnissar och har sig! Det var deras tur för tävling!

Fia och Mallan hänger..

.. sedan kom söta Tove och gjorde oss sällskap..

Efter det fick vi inte längre vara kvar i lokalen utan gick upp till en annan. Här var det andra julbord minsann :D Vi våldgästade!

... och vi alla satt och surrade på som vanligt! Haha. Vet ni vad jag gillar som bäst? Trots åldersskillnader har vi alltid så underbart roligt. Ett fantastiskt gäng att ha att göra med. Ros till alla!

... och det blev rött ljus!


EFTER DETTA intog vi alla golvet och körde dansa dansa runt i ring... typ. Tusen tack till en underbart hääärlig kväll! Tack till LINDA som stod för såå mycket. Tack till Köksmästarna som stod för den godaste maten. TACK till alla mina kollegor. Snart är det dags för soooommarfesten :)


Kommentarer
Postat av: anna

kul att kvällen blev lyckad :)

2009-12-10 @ 09:02:24
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: MALIN

Det blev den verkligen :D tack!

2009-12-10 @ 11:53:45
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0