Alla bara föder barn överallt

Så UNDERBART!
Läste precis i en till blogg att en flicka har kommit till världen.. Vackert!

För min del blir det andra bullar, jag ska till jobbet nu och är klädd i min "förkorta" paljettklänning, DÄRFÖR drog jag på mig en kjol under. Perfekt. Sofia tycker nämligen det är lite sisådär när jag böjer mig ner och visar lite för mycket än vad jag borde. DÄRFÖR har jag nu kommit på denna idé. Smart Mallan.

Ikväll är det jag som tar det lugnt. Är helt slut i hela kroppen, förstår inte vad det är men någonting är det. Känner mig så trött och gnällig - SKÄRPNING!


Jag i somras på vicans och johannas student. VILKET UNDERBART VÄDER!!!

NEJ MEN FY vad brun jag var. ÄR inte alls avundsjuk. Inte det minsta.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0