Dagens: För snygg för sitt eget bästa?

Exakt så, löd frågan på kanal fems hemsida.. eller den lyder, med tanke på att den fortfarande finns kvar men i alla fall.. Vad säger vi alla?

Klädstilen är fab. Jag menar det. Alla killar klär i detta och ALLA killar har svårt att förstå det. Men det är dagens sanning. Skjortor, vringade stickade tröjor, trenchcoats, blazers you name it. Det är så snyggt att det får alla kvinnor att tja, falla.

Så enkelt. Tröja och jeans, så snyggt. Exakt samma sak gäller för båda könen, man klär sig efter kroppsform.. och detta passar denne man.

Jag tycker att kavajen gör en hel outfit. Men det är bara min åsikt.

Kommentarer
Postat av: LEIA-MAJA

Och det är minsann min åsikt med:)



Kram gumman

Postat av: Fanny

snyggt men chuck går före;)

2009-02-09 @ 11:20:59
URL: http://twothirtyam.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0