Hemma!

Naaw, vilken underbar afton/kväll you name it. Att jag mötte JENNY i trappen gjorde hela dagen, veckan, månaden ÅRET. Fy vad glad jag blev!! haha, sedan så hade jag det bästa sällskapet med mig också. Hur mysigt som helst. Det var great. Att jag snubblade på mina egna skor och höll på att braka ner hela v-rumsbordet skrattade jag bara åt. Vad ful syn. Dock är det en vanesak för mig såklart. Det brukar hända väääldigt ofta.

Nu sömn, imorgon ska jag upp klockan 8 så bäst att jag lägger mig :D
Btw. Ni som vill se min egensydda klänning? Here you go..

Framsidan

Baksidan

FAKTISKT nöjd som sagt :) Har aldrig fått såå många kommentarer från människor ute och det var kul :)
Ses om några timmar då..


Kommentarer
Postat av: Ida

Fy 17 vilken fin klänning! :D Wow! Du ska inte lägga ut mönstret på bloggen? ;) Ha en trevlig dag!

2009-02-08 @ 12:14:14
Postat av: Passepartout

väldigt tjusig!

2009-02-09 @ 09:39:09
URL: http://passepartout.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0