Jag trodde aldrig att jag skulle överleva

Goddagens! Eller god lunch! Mallan har varit uppe sedan åtta och därefter tittat på tv.. städat.. duschat.. handlat frulle... etc. Till och med ringt Vickan och hon undrade om det stod rätt till i min skalle. Hon själv låg trött i sängen och sov. Haha. Ja det är väl jag det. Jag blir så laddad inför alla dagar att jag vill upp och vara glad för det goda i livet :D MEN ett minus idag är att GREEK inte sänds? How come? OTH börjar igen och GOSSIPGIRL. Älskar detta. Nu blev jag ännu gladare!.. Dock har jag ont i magen.. eh, ah, alltså. Ja. Tror jag ska dra iväg till gymmet lite senare..

Till det bästa, till rubriken.. Jenny slutade. buhu.. Soffipropp har varit i Åre i en vecka och jag trodde verkligen inte att jag skulle klara mig. MEN idag kommer hon hem. Kan man längta mer!? Jag ska höra allt allt allt. Den kvinnan är underbar :)

OCH Johanna&Victoria. Igår var toppen. Det var bäst. Hur kul som helst. Att vara med er är ungefär det bästa i denna värld.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0