Lägesuppdatering

Jag tänkte bara uppdatera er mina kära läsare hur läget ligger till. Jag ska alltså köpa en ny dator, men till dess har jag faktiskt på riktigt ingen dator att uppdatera ifrån.. istället har jag en enorm fritid och jag har köpt böcker som jag pluggar till.. Modehistoria och arkitekturhistoria under 1900-talet.. och det går hur bra som helst. Kul faktiskt. Annars jobbar jag som mest, är hemma hos r nu och tittar på hockey.. japp, hockey. Det är så när det INTE vankas tjejkväll. Haha.

Som sagt, jag uppdaterar lite då och då.. och nu ska jag käka äpple.. så sött upplagt.. kanske till och med busa med den söta lilla katten. Det gillas.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0