Min Måndag


Jag klev upp, gjorde mig ordning och begav mig till tåget.. till detta väder.. behöver jag säga att det var underbart? Dessvärre var alla tåg försenade och ute var det kallt (kan dock bero på mitt val av jacka, skinnjacka. bra eller inte?)

På tåget hem läste jag en massa tidningar, bland annat glamour.. Fint marsnummer vill jag lova! Köp den!

Sedan ville jag försöka få en bra bild på mitt nya läppstift.. men det blev aldrig bra. Ni ser litegranna.. Det kommer ifrån makeupstore och kostar 159:- Jag börjar älska deras smink mer och mer med tanke på att det verkligen håller. Idag tog jag på mig det till gymmet för att se och JA det håller. Till och med i svett och tårar.. blodigt allvar. Det är smink det!

Här ser man ännu bättre bild. En stor favorit. Jag kommer bo i detta i sommar!

Nu ska jag fortsätta titta lite på tv:n. Älskar att min söta kusin Victoria varit här på besök. Vi gick och handlade gott och hade det väldans trevligt. Det är så det ska vara.

Foto: Över ett år sedan! Det var tider det! och se bara vad kort hår vi båda hade!? :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Ser riktigt snyggt ut, vad heter färgen???

2009-02-10 @ 19:50:13
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0