Min Söndag

8:00 Vaknar och sätter mig för att titta på Btb. Ungefär det bästa programmet som kan visas på tv. Dock är det bara lördagar och söndagar vilket för mig är obegripligt. Varför?
Efter det städar jag undan litegrann här hemma..
Runt 9:45 Går till Ica och handlar frulle. En massa gott. Köpte till och med ägg, detta är stort för att jag äter frukost högst två gånger i veckan, kan inte få i mig det på morgonen så jag brukar passa på ibland bara för att. Mackor, ägg och apelsiner. Hurra!
Går runt och gör ingenting eller allting men ligger egentligen bara framför tv:n och käkar lite godis
Somnar i sängen! Det var så skönt.. Sov sov sov och när jag vaknade hade jag fem missade samtal.. haha, vaknade av johannas samtal
Nu är klockan strax efter två och jag satte mig här sedan gick jag till gymmet
Kommer hem och lägger mig igen i sängen eller framför tv:n och tittar på Topmodel Canada
NU lagar jag mat. Kyckling/lax och Ris. Jag älskar icas ris. Det bästa! Tänkte även ta till lite majs och ananas. Detta blir smarrigt.. och kanske till och med krydda till med lite kryddor jag köpte i somras som jag inte ens öppnat. Vad säger ni? Är det dags nu? :)

Snart OTH och GG. Me like!

Glad sommar då!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0