Puuuh.

Alltså jag har sprungit runt här hemma och städat, fixat och donat. NU kom jag på att jag faktiskt inte ens ätit sedan frukost klockan 9. Bara lite godis. Det känns sådär. Jag har helt enkelt inte hunnit... jag som ändå brukar äta som en galning (ialla fall mackor eller något) MEN behöver mat i magen NU!

OCH jag har sytt en assnygg klänning. FÖR ATT VARA JAG såklart. Detta fick mig att inse en sak, jag kan faktiskt sy. Tro det eller ej. Det går. Men det värsta av allt, min symaskin fungerade inte. SÅ ATT jag fick sy för hand, det tog ungefär lika lång tid som det tog för neil armstrong att ta sig till månen MEN det var det värt. Fin är den. Enkel. Svart. Ska köra med en tuff hästsvans till och en massa smink. Jag vet, man ska inte sminka sig mycket MEN jag vill faktiskt göra det. Svart ska det vara.

HURRA. Snart kommer flickorna och det blir melodifestival gånger tusen. Trevlig kväll :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0