20090122


De här tightsen är makalöst sköna, om man inte tappar de vill säga. Javisst, de sitter som korvskinn men det är väl så att vara kvinna these days (eller kanske inte, livet kretsar jämt runt alla ätstörningar, jag säger nejtack!) Mitt namn är Malin och jag äter. What's yours?

Hittade förövrigt de där bootsen i mocka. Eh, hur rätt är inte de på en skala? Mocka är bara sååååå 2009 (ja, jag överdriver lite smått men ironi är ju det bästa som finns, enligt vissa).

Jag skulle sova ja? Men jag ångrade mig. Nu är jag fit for fight. Längtar till operan... johanna, isak, jonas och jag. Kan det bli bättre? Det är vi mot världen..

Kommentarer
Postat av: leia

Så länge sen jag hörde från dig gumman!!!



Hoppas ni får saaaaaaaagolikt underbart härligt imorgon...även Jonas och hans ipod;)



Kramar

Postat av: SecondhandTorget - Din secondhandbutik online!

Har du gamla kläder eller andra saker du vill bli av med?



I så fall ska du besöka SecondhandTorget.blogg.se, där erbjuder vi alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben, rummet, lägenhet, garaget!



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla saker som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd. För kan man fynda så är det på SecondhandTorget.



Kika under kategorin Annonserings information där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

http://secondhandtorget.blogg.se

2009-01-24 @ 13:45:52
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/
Postat av: veronica

as härlig outfit, snyggt och bekvämt. inte alltid lätt :D

2009-01-25 @ 20:38:52
URL: http://modistiskt.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0