Älskade Pettan!

Pehtra har lagt in en massa bilder från ditt o datt OCH jag kommer sakna ihjäl mig efter denna kvinna. VEM ska nu nicka med när man ändå säger saker som är obegripliga? VEM ska nu säga "neeej men vänta, jag ska bara..." och fortsätta meningen med jordens härligaste kommentarer så att man skrattar till dess att tårarna rinner likt niagarafallet? VEM ska nu passa upp med redbull till mig och blanda drinkar UTAN alkohol? (ja, jag följde med och tittade noggrannt) VEM ska nu ha på sig så mycket knalliga färger att regnbågen själv kan slänga sig i väggen? VEM ska nu klaga i lunchrummet när jag tar ketchup på mackan? VEM ska nu köpa jesus örhängen till mig? VEM ska nu vara den kloka i sammanhanget och VEM ska nu ta över din mammaroll för mig?

BUHU. Jag kommer sakna ihjäl mig. Ärligt. Pehtra. Du får INTE. Basta. Eller alltså visst får du basta, haha, den var faktiskt lite kul... okej min humor är sjuk.. MEN DET ÄR JU DIN MEEEEEED. Erkänn, jaja, jag skrattar ju lite smått i allafall! :)

Innan dess är det feeeeest hemma hos dig i alla fall. Den här bilden är glädje för mig. Kärlek. Ömhet. Älskhet. Okej, jag slutar där. haha.

... och det här var första gången jag var hemma hos P. Hur mysigt som helst, min fotovän är Sanna såklart. Älskade Sanna,...

För att det ska bli någon rättvisa i världen blir nästa inlägg om Jeanette.

Kommentarer
Postat av: leia

men vart tar hon vägen då????



och varför är hela din sidospalt nedanför alla inlägg?



kramar

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0